Klantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Veel gestelde Vragen:

Wanneer wordt mijn Pakket geleverd?

Indien u uw bestelling voor 17:30 uur heeft geplaatst, wordt deze binnen 48 uur verzonden. Wij verzenden elke werkdag onze pakketten. De pakketten zijn via Track & Trace te volgen. De code hiervan wordt aan u toegezonden. Via Post NL

Heeft u gekozen voor de gratis bezorging op geselicteerde plaatsen dan proberen we binnen 2 a 3 werkdagen uw pakket te bezorgen, lukt dit niet dan nemen we contact met u op via de mail.

*uitsluitend wanneer alle producten leverbaar zijn.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Is jouw bestelling aangekomen maar beschadigd, neem dan zo snel mogelijk per mail na info@moospraline.nl. Het is noodzakelijk om een foto van de beschadigde bestelling te maken en mee te sturen, anders kan de klacht niet in behandeling worden genomen. 

Temperatuur boven de 25 Graden? 

Met de huidige temperaturen is verzenden op eigen risico wij zijn niet aansprakelijk te stellen wanneer een chocolade product gesmolten of aan getast is door warmte.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. wij verkopen uitsluitend online via de webshop. Bij trostomaatje maasbree zijn wel producten van ons tekoop.

Retour indienen

Heb je een pakket ontvangen en wil je dit retourneren? Dan heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen na de dag waarop je het pakket (of een door jou aangewezen derde) in bezit hebt ontvangen, een retour in te dienen. Het indienen van een retour kan via het onderstaande retourformulier.

Retourformulier Moospraline.docx

Stappenplan retourneren:

  1. Vul het retourformulier volledig in die hierboven te vinden is.
  2. Voeg de product(en) toe in de originele doos die je wilt retourneren.
  3. De verpakkingen moet ongeopend en onbeschadigd zijn, tenzij anders is besproken met de klantenservice. (Er kan bijvoorbeeld iets mis zijn met het product na het openen)
  4. De product(en) die geretourneerd worden dienen goed verpakt te zijn (in een overdoos).
  5. Voeg het retourformulier en een kopie van de factuur toe en verzend het pakket terug naar Moospraline. Adresgegevens zijn hieronder te vinden.
  6. De retourkosten zijn ten alle tijde voor rekening van de consument.
  7. Zodra het retourpakket bij ons in behandeling is genomen en is goedgekeurd, ontvang je het aankoopbedrag terug, of wordt er wat afgesproken is met de klantenservice gehanteerd.

Adresgegevens Moospraline

T.a.v. Retourafhandeling
Weartsvaeren 4
5993HM Maasbree
Limburg
Nederland

Voorwaarden retourneren

  • Het product mag niet aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
  • Het product mag slechts in die mate worden uitgepakt en/of gebruikt indien dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product wordt behouden.
  • Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
  • Het artikel wordt op eigen kosten retour gestuurd. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
  • De artikelen die worden teruggezonden moeten in een zo oorspronkelijke mogelijke staat en indien mogelijk in de originele verpakking met een kopie van de factuur en een volledig ingevuld retourformulier worden verstuurd.
  • De retourzending wordt na het ontvangen gecontroleerd. Als de artikelen of verpakking incompleet of beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden in mindering gebracht aan het restituerende bedrag.
  • Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Retourkosten

De retourkosten van het retourpakket zijn ten allen tijde voor rekening van de klant.

Bestelling wijzigen of annuleren

Bestelling wijzigen

Heb je een bestelling geplaatst en wil je nog iets aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, samen kijken we wat we nog kunnen doen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat er nog iets gewijzigd kan worden nadat een bestelling is geplaatst.

Je kunt de klantenservice bereiken via info@moospraline.nl

Bestelling annuleren

Helaas hebben wij geen optie om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Mocht je een dringend verzoek hebben dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen niet garanderen dat de bestelling geannuleerd kan worden tenzij deze nog niet verpakt is.

Je kunt de klantenservice bereiken per mail naar info@moospraline.nl

Betalingsmethodes

is het tijd om je bestelling bij Moospraline af te ronden? Je kunt je bestelling betalen met een van de volgende betaalmethodes: iDeal en via factuur.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja dit kan, in overleg via de mail of facebook chatbericht

dit ivm. online webshop en geen fysieke winkel.

Verzending

Wij verzenden uitsluitend met Post NL.

Verzendkosten :

  • Gratis bezorging voor bestellingen geselcteerde plaatsen in Peel en Maas: Maasbree, Helden, Baarlo, Panningen, Koningslust en Kessel (Nederland)                                                                    
  • Buiten bovenstaande Plaatsen? Dan rekenen we €6,75, verzonden via PostNL (Nederland)
  • Brievenbus verzending: €4,25
  • Gratis verzendkosten bij bestellingen boven de €50 

Tempraturen boven 25 graden:

Met de huidige temperaturen is verzenden op eigen risico wij zijn niet aansprakelijk te stellen wanneer een chocolade product gesmolten of aan getast is door de warmte

Bewaaradvies

Chocoladeproducten en Likorette

Chocolade/likorette kan het beste op een koele donkere plaats worden bewaard. Het is vooral belangrijk om de producten uit de warmte en de zon te houden.

 

Algemenenvoorwaarden

Kan ik ook via de mail bestellen?

ja dit kan, uitsluitend wanneer de bestelling wordt opgehaald. Deze dient dan contant betaald te worden bij het ophalen. 

Ophaaltijd: 9.30/10.30 of in overleg via de mail (ma t/m vrij)

Welke gegevens dient u in de mail te zetten:

  • De Gewenste producten + aantallen
  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Gewenste ophaaldatum*

*Alleen mogelijk wanneer alle producten voorradig zijn.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op!